Subject: FW: Riigiteelt nr 12123 mahasõidu rajamisest Sadamavaate kinnistule
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:39:54 +0300

Tere,

Palun registreerida pöördumine minu lauale.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Advokaat Rajavere <[email-masked]>
Sent: Friday, April 19, 2024 11:27 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Riigiteelt nr 12123 mahasõidu rajamisest Sadamavaate kinnistule

Tere Hr Rõõm,

pöördun tagasi meie 2-aasta vanuse kirjavahetuse juurde Orjaku külas asuva 
Sadamavaate kinnistule mahasõidu ehitamisest. Mahasõidu ehitus pole tänaseni 
realiseerunud, kuigi Sadamavaate kinnistu eelmine omanik jõudis sõlmida 
ristumiskoha väljaehitamis elepingu (manuses).

Uurin kinnistu uute omanike nimel, kas selle lepingu lisaks 1 "ristumiskoha 
näidislahendus" fikseeritud mahasõidu asukohta oleks teoreetiliselt võimalik 
nihutada kõige kagupoolse väikemaja juurde? Ärge veel midagi ringi tehke, 
küsin üksnes selle võimalust.

Lugupidamisega,

Peep Rajavere

vandeadvokaat

OÜ Läänemaa I Advokaadibüroo

Karja 20, Haapsalu 90503, Läänemaa

Tel (mbl.) +372 528 3882

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev e-kiri sisaldab advokaadisaladust.

Kui olete eksituse tõttu saanud Advokaadibüroolt e-kirja, mis ei olnud 
mõeldud Teile,

siis kustutage kiri viivitamatult ja teavitage kirjast Advokaadibürood.

------ Original Message ------

From: "Herkki Rõõm" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

To: "[email-masked] <mailto:[email-masked]> " 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: 01.03.2022 10:18:59

Subject: Riigiteelt nr 12123 mahasõidu rajamisest Sadamavaate kinnistule

Tere,

Olete pöördunud Transpordiameti poole riigiteelt nr 12123 Vaemla - Kassari - 
Luguse  mahasõidu kavandamise võimaluste osas informatsiooni

saamiseks Sadamavaate (katastritunnusega 36802:003:0280) kinnistule.

Kui me räägime elamumaa krundile juurdepääsu tagamisest, siis eelinfona saan 
Teile öelda, et riigiteelt nr 12123 on võimalik uue mahasõidu rajamine

Sadamavaate kinnistule

Kui antud kinnistul on kavas mingit laadi arendus- ja/või äritegevus, siis 
tuleb olukorda täiendavalt hinnata vastavalt kavandatavale tegevusele ja

liikluskoosseisule (sellisel puhul hetkel antava eelinfo ei kehti).

Eelhinnangu põhjal orienteeruv sobiv mahasõidu asukoht elamumaa krundi 
teenindamiseks riigiteel nr 12123 km 9,550

Kui on soov riigiteelt mahasõidu rajamiseks, siis palume esitada meile 
sellekohane digitaalselt allkirjastatud avaldus. Avaldus võib olla koostatud 
vabas vormis.

Avaldus tuleb esitada kinnistu omanikul või tema volitatud esindajal 
(volitatud esindaja puhul avaldusele lisada ka vastav volikiri).

Avalduses tuleb märkida juurdepääsu rajamise põhjus – kas riigiteelt 
mahasõit on vajalik üksikelamu juurdepääsuks või on kavas arendus ja/või 
äritegevus antud alal.

Käesolev infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt s.t. et mõlemale kirja 
osapoolele ei teki õigusi ega kohustusi.

Kui Teil on täiendavaid küsimusi, siis võite pöörduda otse e-posti 
aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Projekteerimise osakonna Taristu kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet